تکنیک افزایش برد ریموت RF
تکنیک افزایش برد ریموت RF

تکنیک افزایش برد ریموت RF

راه حل چند تا مشکل رو میخوایم با یک تکنیک حل کنیم!!!

با الکترونیک 724 همراه باشید.

مشکل اول: حتما تا الان براتون پیش آمده که برد ریموت تون کوتاه بوده و مجبور بودید تا نزدیک اون وسیله بشید و کلید ریموت رو بزنید.

مشکل دوم: تا الان شده که ریموت تون رو گم کنید و نتونید اون وسیله رو کنترل کنید؟

مشکل سوم: ریموت تون باتری تموم کرده و کار نمیکنه؟

مشکل چهارم: تعداد ریموت هاتون کمه ولی چند نفر هستین که میخواین وسیله رو کنترل کنید. مجبورید پول اضافه به ریموت بدین!!!!

 

راه حل همه این مشکلات:

الکترونیک 724 یک وسیله خیلی حرفه ای اما ارزون قیمت رو به شما معرفی می نماید که تمامی این مشکلات تون با این وسیله حل خواهد شد. ماژول تبدیل وای فای به ریموت راه حل تمامی مشکلات شماست.

این ماژول فوق العاده سیگنال ریموت شما را در حافظه خود کپی کرده و شما می توانید از طریق گوشی تلفن خودتان، از راه دور (کیلومترها دورتر) توسط اینترنت و نرم افزار مخصوص، وسیله خودتان را کنترل کنید.

واقعا خیلی جذاب شد نه؟😉

تکنیک افزایش برد ریموت RF و راه حل همه مشکلات بالا، با این دستگاه امکان پذیر خواهد بود. از حمل ریموت اضافه خلاص خواهید شد، مشکل برد کوتاه ریموت تان حل خواهد شد، باتری ریموت شما به اتمام برسد نگران نیستید چون ریموت لازم ندارید و با این وسیله به راحتی، چند نفر میتونید از راه دور و بدون ریموت، وسیله مد نظر را کنترل کنید.

با ما همراه باشید تا بیشتر با این محصول آشنا شوید:

 

ماژول تبدیل وای فای به ریموت Wifi to Remote YS-WF4CP

ماژول تبدیل وای فای به ریموت Wifi to Remote YS-WF4CP

ماژول YS-WF4CP شما را از حمل کردن ریموت اضافه و هم چنین برد کوتاه ریموتها خلاص میکند. با این ماژول میتوانید یک ریموت 4 کانال را از راه دور به صورت اینترنتی و یا با وایفای، از هر جای دنیا کنترل کنید.

در ضمن یه نکته دیگه اینکه میتوانید تا ۲۰ نفر، این ماژول رو به گوشیها و نرم افزارهاشون اضافه کنید. اینم یه ویژگی جذاب دیگه 😉

با این ماژول فقط کافی هست که ریموت خودتان را روی ریموت دستگاه ست کنید. نگران فرکانس ریموت تان هم نباشید چون این ریموت از فرکانس ۳۰۰ تا ۹۱۵ مگاهرتز را ساپورت میکند و تقریبا میتوانید هر دستگاه ریموتی را با آن کنترل کنید.

خب حالا کافی هست که نرم افزار Ewelink را نصب کرده و به ماژول را به آن متصل کنید تا کلیدهای ریموت روی نرم افزار شما اضافه شود. از این پس از هر جای دنیا با این نرم افزار کنترل ریموت خود را می توانید انجام دهید.

نرم افزار Ewelink
نرم افزار Ewelink

لینک توضیحات بیشتر محصول و خرید:

ماژول تبدیل وای فای به ریموت Wifi to Remote YS-WF4CP